UŽITOČNÉ INFORMÁCIE

3-hviezdičkový business hotel situovaný v blízkosti centra mesta TopoľčanyVýhodou hotela je nielen komfortné ubytovanie, či vysoký štandard služieb, ale aj ideálne miesto pre vaše firemné akcie. V našom hoteli nemusíte čakať na obsluhu na recepcií, ubytovanie vybavíte jednoducho a pohodlne prostredníctvom nášho samoobslužného kiosku pre check-in a check-out hostí. 

SELF CHECK-IN

Samoobslužný kiosk pre check-in a check-out hostí, bez potreby obsluhy na recepcii.

CHECK-IN

Od 14:00 do 22:00 hod. V prípade neskoršieho príchodu nás prosím informujte.

CHECK-OUT

Od 7:00 do 10:00 hod.

RAŇAJKY

Podávajú sa v čase od 7:00 do 9:00 hod.

NEFAJČIARSKY HOTEL

Všetky izby v hoteli sú nefajčiarske.

PARKOVANIE

Nachádza sa v areáli hotela. Parkovisko je bezplatné.

PRANIE BIELIZNE

Pre hostí, ktorí sú u nás dlhšie ubytovaní, možnosť prania bielizne.

FREE WIFI

Možnosť bezplatného WIFI pripojenia na internet v celom hoteli.

LETISKOVÝ TRANSFER

Náš hotel poskytuje letiskový transfer za poplatok.
Môžete oň požiadať hneď po vytvorení rezervácie pobytu.

TLAČ DOKUMENTOV

Potrebujete vytlačiť dokumenty? Hotelová recepcia je Vám k dispozícií Pondelok - Piatok od 7:00 do 10:00 hod.

Ako u nás funguje self-check in?

U nás nemusíte čakať na obsluhu na recepcii, ubytovanie - check-in alebo check-out vybavíte rýchlo a pohodlne sami, prostredníctvom samoobslužného kiosku.

Veríme, že moderní cestovatelia ocenia rýchlosť a pohodlie self check-inu a self chek-outu. Naše technológie vám totiž prinášajú nielen efektivitu, ale aj bezpečnosť, či už ste na pracovnej ceste alebo na dovolenke. Užite si svoj čas u nás a zažite inovatívny prístup k ubytovaniu.
 

Často kladené otázky

FAQ: Podávajú sa v hoteli raňajky?

Áno, na výber sú kontinentálne a americké raňajky, ktoré sa podávajú v čase od 7:00 do 9:00hod.

FAQ: Ako ďaleko sa nachádza hotel od centra?

Hotel Nový Kaštieľ sa nachádza 2,2 km od centra Topoľčian

FAQ: Aké aktivity sa dajú robiť v blízkosti hotela? 

Sleduj náš Instagram a Facebook a dozvieš sa viac :)

FAQ: Je pobyt v hoteli vhodný pre rodiny s deťmi?

Áno, náš hotel je obľúbený medzi hosťami, ktorí si rezervujú rodinné pobyty.

FAQ: Nachádza sa v hoteli reštaurácia?

Žiaľ, v našom nie je žiadna reštaurácia - sledujte náš Instagram a Facebook pre tipy reštaurácií v okolí.

FAQ: Aké typy izieb hotel ponúka?

Medzi možnosti izieb v našom hoteli patria: dvojizbové izby, trojizbové izby, štvorizbové izby a apartmány. 

FAQ: Dá sa parkovať v blízkosti hoteli?

Áno, v našom hoteli je k dispozícií bezplatné parkovanie.

FAQ: Sú v hoteli povolené zvieratá?

Domáce zvieratá nie sú žiaľ v našom hoteli povolené.

FAQ: Ponúka hotel kyvadlovú prepravu z letiska?

Náš hotel poskytuje letiskový transfer za poplatok. Môžete oň požiadať hneď po vytvorení rezervácie pobytu.